Postat av: Sanna Preifelt

Åh, jag älskar verkligen den färgen på jeans/byxor! Jag har ett par liknande från Zara, men tyvärr har de spruckit på insidan av låren. Så jag måste sy dem hihi, och det händer ju lite fö rsällan att jag tar fram symaskinen ;P

2014-08-23 @ 21:42:46
Postat av: Sanna Preifelt

Åh, jag älskar verkligen den färgen på jeans/byxor! Jag har ett par liknande från Zara, men tyvärr har de spruckit på insidan av låren. Så jag måste sy dem hihi, och det händer ju lite fö rsällan att jag tar fram symaskinen ;P

Svar: Ja det är så snyggt och annorlunda från vanliga blåa jeans!:)De är väl älskade alltså haha, tur du kan använda en symaskin!:)
Sara Nygren

2014-08-23 @ 21:44:38
URL: http://sannasrum.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

RSS 2.0